Veelgestelde vragen
Neen, we laten het zelf afhalen en terug brengen van springkastelen niet toe. Enkel op die manier kunnen we ervoor je garanderen dat onze springkussens mooi, proper en goed onderhouden blijven. Springkastelen worden altijd zelf door ons gebracht, opgezet en vervolgens terug afgebroken en opgehaald.
Er hoeft geen hulp voorzien te worden wanneer wij een springkasteel komen leveren, maar we vinden het uiteraard wel leuk wanneer een paar extra helpende handen aanwezig zijn. Enkel wanneer er trapjes, borduren, obstakels of smallere doorgangen aanwezig zijn, dient er hulp voorzien te worden.
Een springkasteel moet bij voorekur op gras geplaatst worden, zodat het voldoende verankerd kan worden. Indien het springkussen toch op een harde ondergrond geplaatst moet worden, dien je zelf te zorgen voor het nodige materiaal om het springkasteel te verankeren. Dit kunnen zandzakken, een auto, betonpalen, ... zijn. Wij plaatsen echter nooit op kiezel, grind of zand.
Er zijn enkele dingen die je moet voorzien wanneer wij een springkasteel komen leveren:
\r\nJa. Bij ons kan je gratis je springkasteel annuleren wanneer de weersverwachtingen slecht zijn. Dit zal echter altijd in samenspraak met ons zijn. De eindbeslissing om de goed-weer-garantie toe te passen zal altijd bij ons liggen.
In de dalperiodes (maanden juli tot en met maart) kunnen springkastelen kosteloos geannuleerd worden tot een week voor de lever- of afhaaldatum.
\r\nVoor reserveringen in de piekperiodes (maanden april, mei en juni) dienen we de annulatie minstens drie weken voor de lever- of afhaaldatum ontvangen te hebben om kosteloos te kunnen annuleren. Bij laattijdige annulaties, zullen we altijd een annulatiekost van 25% van het totaalbedrag van de bestelling, exclusief transport aanrekenen.
\r\nBij een last-minute annulatie (tot 48 uur voor lever- of afhaaldatum), zal altijd 100% van het totaalbedrag exclusief transport aangerekend worden, met uitzondering van slecht weer.